SEO در 2019

SEO در 2019



SEO در 2019

این مقاله یا ونسا فاکس این مقاله را نوشت، که به ما کمک می کرد درک کنیم، این چیزی است که در آن متخصص در این زمینه خاص است. "گوگل می تواند این را از طریق SEO بداند.

SEO همچنین برای افزایش میزان کلیک در زمانی که محتوای شما در صفحات نتایج موتور جستجو نمایش داده می شود مفید است، زیرا نام و سربرگ شما در کنار محتوای شما ظاهر می شود، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است. این نام تجاری شخصی شما را ایجاد می کند و دسترسی به محتوای شما را گسترش می دهد.

seo

SEO - Search Engine Optimization

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی پیاده سازی گوگل St. Louis پست من را ببینید.

پیوند ساختمان و محتوای استراتژی

ساختن لینک های با کیفیت بالا و مرتبط با وب سایت شما، یکی از عناصر وقت گیر SEO است، اما یکی از پرکار ترین هاست. لینک ها مهمترین عامل در الگوریتم رتبه بندی جستجو St. Louis هستند و یکی از موثرترین راه های ایجاد لینک های ورودی از طریق وبلاگ نویسی مهمان است که در مقاله من به طور گسترده تحت پوشش قرار گرفته است "راهنمایی نهایی، گام به گام برای ایجاد کسب و کار شما توسط وبلاگ نویسی مهمان "

وبلاگ نویسی St. Louis مهمان چشم سیاه را بدست آورده است زیرا کرتس آن را به عنوان "مرده" در وبلاگ شخصی اش محکوم کرد. اما واقعیت این است که آنچه کرتز وبلاگ نویسی St. Louis SEO Top و کم کیفیت را محکوم کرد به عنوان تکرار مجدد تاکتیک بارگذاری شده در مقاله شناخته شده است. وبلاگنویسی مهمان واقعی و حقوقی مزایای زیادی از سوی SEO دارد، از جمله:

ساختمان و بهبود رتبه نویسنده شما
هماهنگ کردن نام تجاری خود با رهبران صنعت
ایجاد سیگنال های قوی اجتماعی
تولید سرب و ترافیک به سایت شما
آگاهی ساختمان از نام تجاری شما
ساختن نام تجاری شخصی خود
ایجاد اعتبار و اعتبار نام تجاری
افزایش نرخ تبدیل

برخی از بهترین شیوه ها در هنگام کار بر روی هر استراتژی ساخت لینک های ورودی در نظر بگیرید:

تمرکز بر کیفیت و نه کمیت.
سعی کنید آن را به عنوان "ایجاد" لینک ها، اما به جای "درآمد" لینک ها با انتشار محتوای شگفت انگیز هر دو در وب سایت خود را و فکر کردن نیست.
تمرکز بر دستیابی به لینک هایی که به کسب و کار شما کمک می کند حتی اگر موتورهای جستجو وجود نداشته باشد (یعنی لینکهایی که خوانندگان واقعا در محتوای شما علاقه مند هستند).
از Google Webmaster Tools برای پیدا کردن این که آیا لینک لینک شما با کیفیت پایین یا ناسازگار می تواند تاثیر منفی داشته باشد، استفاده کنید. اگر چنین است، از ابزار Disavow برای حذف این لینک ها استفاده کنید.
اطمینان حاصل کنید که متن لنگر شما دستکاری نیست؛ این می تواند الگوریتم های اسپم را به عنوان شناسایی پیوند غیر طبیعی در Google ادامه دهد تا بهبود یابد.

هنگامی که آن را به پایین می آید، تولید محتوا عالی و ترویج آن را به بهترین توانایی خود را هنوز هم باید به عنوان استاندارد طلای نه تنها ساختمان لینک، بلکه همچنین جستجوگرها به عنوان یک کل. به همین دلیل است که بسیاری از کارشناسان استراتژی محتوا را به عنوان "جستجوگر جدید" ترویج می کنند. رسانه های اجتماعی به تقویت کننده های بزرگ برای انتشار محتوا تبدیل شده اند و این امر برای هر استراتژی محتوا و تلاش های SEO ضروری است.

SEO در حال تغییر است همانطور که تاکتیک های سیاه و سفید با الگوریتم Google خرد می شوند، رشته های SEO ردپای خطوط را با بهترین شیوه های بازاریابی سنتی ترسیم می کنند؛ و مت Cutts موافق است. کرتز در یک مصاحبه اخیر گفت: "بسیاری از جستجوگرها بر روی مسائل فنی و راه های بسیار خاصی برای پیکربندی وب سایت و موارد مشابه آن متمرکز شده است. بهترین شیوه ها وجود دارد، و شما باید مطمئن شوید که اصول اولیه را درست می گیرید، اما درست است که تعداد زیادی از جستجوگرها اکنون به بازاریابی خوب قدیمی تبدیل شده اند. "

برای درک بیشتر مهمترین عناصر SEO برای سال 2014، پست من 3 ستون جستجوگر در سال 2014 را ببینید.

کدام بهترین روش های جستجوگر اینترنتی شما می توانید به این لیست اضافه کنید؟ بزرگترین تغییراتی که در سال گذشته از نظر تلاش های جستجوگر خود تجربه کرده اید چیست؟ نظرات خود را در زیر به اشتراک بگذارید!

هر ساله می گوییم چقدر در صنعت تغییر کرده است و هر سال ما درست می گوییم.

هرگز متوقف نمی شود که من چه اندازه SEO را به طور مداوم به رهنمودهای گوگل پیچیده تر و جستجوگران هوشمندانه تر و جذاب تر تعریف کنم. فکر می کنم در مورد آن: از سال 2011، Moz بیش از 83 به روز رسانی عمده الگوریتم را به غول موتور جستجو شمرده است.

این 83 بار ما تا به حال تاکتیک های خود را در سه سال تغییر داده ایم! آیا می توانید به هر صنعت دیگر که از این نوسانات زیاد رسیده است فکر کنید؟ بعید است

بنابراین، به عنوان بخشی از روند پایان سال، نگاهی به همه چیزهایی که در سال 2014 کاهش یافته است، نگاهی بیاندازیم.
ژانویه

Expedia اولین بار با نام تجاری بزرگ سال بود که گزارش شده توسط یک مجازات برای ساخت لینک غیر طبیعی ایجاد شده است. رتبه بندی کاهش یافت و جستجوگرها پیشنهاد دادند که شرکت به دلیل مجازات، 25٪ از دید آن را در گوگل از دست داد.

مت کاتتز در وبلاگ نویسی مهمان قرار می دهد و هرکدام از SEO ها را با استفاده از این تاکتیک به عنوان یک راه برای ایجاد لینک هایی برای جلوگیری از آتش زدن رنج می برند.

در نهایت، رپ نابغه پس از دریافت یک مجازات دستی در اواخر 2013 برای طرحهای پیوند به Google بازگشته است.

گوگل یک عامل کاربر جدید Googlebot برای خزیدن محتوای تلفن همراه اعلام کرد. "Googlebot-Mobile" به جای Googlebot استاندارد بازنشسته شد، و باعث ساخت وبسایت سازان برای به روز رسانی robots.txt و ساختار فنی سایت خود برای بهینه سازی تلفن همراه شد.
فوریه

در اواخر سال 2013، گوگل به جستجوی 100٪ مطمئن شد، بنابراین تمام داده های کلمه کلیدی ما را با آن در می آورد. تا ماه فوریه، ارائه نشده بیش از 80 درصد بود.
مارس

پس از مشاهده تغییرات در نتایج جستجوی گوگل، مدیران وب درباره ی یک به روز رسانی چت می کنند. گوگل هرگز بروزرسانی را تأیید نکرد، اما SERPs.com (در میان بسیاری دیگر) اشاره کرد که افزایش شدیدی در نوسانات صفحه گوگل است.
serps-march-1395837881

گوگل سرورهای خود را برای کاربران دسکتاپ مجددا طراحی کرد، حذف hyperlinks های تحت فشار، افزایش اندازه فونت کمی برای برچسب های عنوان و تغییر نحوه نمایش تبلیغات.
آوریل

اشکال Heartbleed معلوم شد. گوگل، Rackspace، AWS و یک سری از نرم افزارهای امنیتی که میلیون ها وب سایت استفاده می کردند تحت تأثیر قرار گرفته و موجب نگرانی جدی در خصوص هر کسی که از اینترنت استفاده می کند، نگران کننده است.

ویک گوندوترا، رئیس Google+ و تلاش های اجتماعی گوگل، از خروج خود از Google اعلام کرد. بسیاری سوال کردند که این چه چیزی برای Google+ و یکپارچه سازی آن در نتایج جستجوی آلی است. TechCrunch کلمه ای از چندین منبع دریافت کرد که Google+ دیگر محصول نخواهد بود بلکه یک پلت فرم است، بنابراین رقابت با فیسبوک و توییتر پایان می یابد.
ممکن است

پاندا 4.0، موج بعدی در هدف قرار دادن سایت هایی با محتوای با کیفیت پایین، رونق یافت. Ask.com و RetailMeNot از جمله مارک های بزرگ تحت تاثیر تغییر بودند.

eBay آخرین نام تجاری بزرگ است که توسط یک موتور محرمانه موتور جستجوی دستی (بعلاوه) به روز رسانی Panda 4.0 نیز ضربه می زند. eBay بعدا پیشنهاد کرد که این هزینه کسب و کار 200 میلیون دلار درآمد داشته باشد.
ژوئن

عکس های Authorship در لیست SERPs حذف شدند. بسیاری از اینها سؤال کردند اگر این پایان تمام برنامه بود.

گوگل رویداد اصلی سال، I / O 2014 را جایی که اخبار مربوط به شرکت و چشم انداز آینده خود را اعلام کرد، شامل طراحی جدید و سازگار در Chrome، Android و وب، عنصر بصری به روز شده برای جستجو و پوشیدنی ها بود. شما می توانید بیشتر در مورد تمام اطلاعیه ها در Verge مطالعه کنید.
جولای

گوگل حیوان دیگری را به آخرالزمان الگوریتم اضافه کرد و یک بروزرسانی الگوریتم جستجو محلی را به نام "کبوتر" به ارمغان آورد. این بروز رسانی به شدت تغییراتی را که گوگل در هنگام تعیین رتبه بندی های محلی، از جمله روابط قوی تر با سیگنال های رتبه بندی سنتی وب تغییر می دهد، تغییر داد.

مت Cutts اعلام کرد او در حال رفتن از گوگل، برنامه ریزی در ماه اکتبر بازگشت، و وظایف هرزنامه های خود را در پشت. مردم خجالت کشیدند اما در مجموع حمایت کردند.

Groupon یک مطالعه انجام داد که نشان داد 60 درصد از ترافیک مستقیم آن، در واقع ترافیک جستجوی ارگانیک بود، و اثبات چیزی بود که بسیاری از جستجوگرها مدت زیادی در مورد ترافیک مستقیم خودشان فکر کرده بودند. پس از آن آزمایش، تهیه کننده تحقیق سال 2013 خود را در مورد ترافیک وب به روز کرد، ادعا کرد که اکنون 64 درصد از کل ترافیک وب از جستجوی آلی بوده است.

 

آگوست

گوگل اعلام کرد که استفاده از HTTPS را به عنوان یک سیگنال رتبه بندی آغاز خواهد کرد، و باعث می شود همه از HTTP به HTTPS حرکت کنند. این به عنوان نشانه ای به چشم می خورد که گوگل در تلاش است تا این همه خصوصیات اینترنت را جدی بگیرد.

همه ما این دیدار را دیدیم: دو ماه پس از حذف عکسهای مربوط به حق چاپ، گوگل برنامه Authorship خود را رد کرد، که هدفش ایجاد ارتباط قوی بین نویسندگان محتوا و ناشران محتوا بود.

وبلاگنویسی همه از طریق هجوم ایمیل های اخاذی منفی منجر شد که در آن کسی ادعا کرد که رتبه بندی سایت شما را خراب می کند، مگر اینکه شما آنها را به مبلغ $ XX سیمی کنید.
سپتامبر

Dentsu Aegis Network، یک شرکت چند رسانه ای و ارتباطات دیجیتال، Covario، یکی از بزرگترین سازمان های جستجو در ایالات متحده را به دست آورد. Rio SEO، تجارت نرم افزار Covario، بخشی از این معامله نیست.

جستجوگرها عوامل 2014 رتبه بندی وب سایت خود را منتشر کردند. محتوای با کیفیت بالا، معماری صفحه قوی و سیگنال های کاربر، بزرگترین افزایش در تاثیر گذاری بر رتبه بندی را نشان می دهد، در حالی که لینک های کلیدی و سیگنال های اجتماعی هر دو در ارزش کاهش یافته است.
اکتبر

آزمایشگاه های دولتی یکی از جامع ترین مطالعات CTR آلی را منتشر کرد. این تقسیم تصاویر دسکتاپ و موبایل، کلمات کلیدی مارکدار و غیر مارکدار و هدف جستجو (مثلا اطلاعاتی در مقابل معاملات) است.

گوگل در نهایت پنگوئن را بازسازی کرد، فیلتر الگوریتمی که هدف قرار دادن هرزنامه های وب، بهینه سازی و لینک های غیر طبیعی است. این امر به ویژه قابل توجه بود؛ زیرا به این معنی بود که هر کسی که توسط آخرین پنگوئن برخورد کرده و درخواست تجدیدنظر را ارائه کرد، در نهایت می توانست فرصتی برای بازگشت به مزایای خوب گوگل داشته باشد.

مایکروسافت دایان فورستر، چهره طولانی ترین سرویس بینگ را به جامعه جستجوگر اختصاص داد، نه به ذکر عزیزان صنعت، که فقط شخصیت جستجو سال را به دست آورد.

فقط یک روز بعد، کرتز تصمیم گرفت که هرزنامه های گوگل در غیبت او شکسته نشود و زمان خود را تا سال 2015 تمدید کند. پیش بینی های بازنشستگی انتظار می رود.
نوامبر

گوگل از چرخ فلک محلی خود برای هتل ها، رستوران ها، نور شب و سرگرمی ها استفاده کرد. Search engine optimization خوشحال شد.

تلفن همراه برای جستجوگرها اهمیت بیشتری پیدا کرد؛ گوگل از برچسب جستجوی تلفن همراه برای نتایج جستجوی تلفن همراه و یک ابزار تست دستی برای موبایل در Google Webmaster Tools استفاده کرد. این آغاز آزمایش گوگل با یک الگوریتم رتبه بندی جدید برای سایت های دوستانه همراه بود.

نوشته شده در تیر 1398 | رپورتاژ آگهی